Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Blogoscars - Best Soundtrack UPDATED!

 Και πάνω που γκρίνιαζα για το τι θα κάνω τώρα που τελείωσαν τα blogoscars τσοοουπ ο @manolis ανακοινώνει πως έχουμε μια ακόμη λίστα. (Yayy!!) Αυτή των καλύτερων σάουντρακ! Αγαπημένη λίστα δεν μπορείς να πεις!!


  • 05. Twilight Saga - Eclipse [Σαν το soundtrack της 1ης ταινίας δεν είναι,αλλά είναι καλύτερο από της 2ης.that's for sure!Τοπ αγαπημένο τραγούδι A million miles an hour. ]


  • 04. Bourlesque [ Γιατί η φωνή του χριστινακίου είναι υπερτέλεια, κλείνεις τα μάτια να μην την βλέπεις και έτσι ξεχνάς την υποκριτική της αταλαντοσύνη. ]

  • 03. Never let me go - [Δεν γίνεται να λείπει από αυτή τη λίστα. Όχι!Ήταν σπαραχτικό,όπως η ταινία. ]


  • 02. Tron legacy - [ Γιατί μ'αρέσουν οι daft punk. Αυτό φτάνει.]


  • 01. Inception - [ Γιατί ήταν τόσο επιβλητικό και σε άγχωνε το μαλακισμένο. Χα!Και άλλη πρωτιά για την ταινία του Χρηστάκη. Είμαι προβλέψιμη γκαντεμν ιτ.]






Υ.Γ Τα σάουντρακ του σόσιαλ του νέτγουορκ και του μπλακ του σουάν δεν τα σνομπάρω. Όχι..Αν είχαμε τοπ 10 θα τα έβαζα και αυτά . αμεε.. 
Ας πούμε το cover του creep με το που είδα το τρέιλερ το έψαξα να το βρω. Και πολύ μ'άρεσε..



Ποια είμαι εγώ να απαρνηθώ τον τσαικόφσκι;



Καλεεεέ ξέχασα το Blue Valentine ..να χέσω το αλτσχάιμερ μου μέσα!! Εκτός συναγωνισμού λοιπόν παραθέτω το τραγούδι που μου έμεινε από αυτό το OST.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμίζεις σε ποιο τρέιλερ ήταν το creep??

Nan8iela 8keto είπε...

Στο 1ο τρέιλερ που είχε κυκλοφορήσει για το σόσιαλ νέτγουορκ!

vasilakos είπε...

Λίστα για OST X Ω Ρ Ι Σ "Scott Pilgrim vs the World"?!?!!?!?

ΠΑΡΤΟ ΠΙΣΩ!!! :D

Nan8iela 8keto είπε...

(αχ δεν με κάνατε banned τόσο καιρό,δεν την γλιτώνω τώρα!)

[puppy eyes mode on] Δεν χώρεσε ρεεε..