Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Blogoscars-Β' Ανδρικός Ρόλος.



Τούτο δω το πρότζεκτ που λες είναι παιδί των @dark_tyler , @Rebelli0n και @manolis και εννοείται πως αρχικά ξετρελάθηκα με την ιδέα, μετά πέρασα στο στάδιο της βαρεμάρας (είχα ανάδρομο φίλη μου) και σήμερα που άρχισαν να ξεπετάγονται στο τουίτερ τα πρώτα ποστσ για τις υποψηφιότητες Β' Ανδρικού ρόλου εε ζήλεψα, πήρα το οκ για την λαστ μινιτ συμμετοχή μου από το Μανώλη και έπιασα δουλειά.
Για αυτή την κατηγορία έχω να πω πως δεν ήξερα ποιον να συμπεριλάβω και ποιον να διώξω ευγενικά με ένα Χ μπορδωροδοκόκκινο.Άσε σε λέω..Αι! Βάμος..

  • 10.Zack Galifianakis- Due date [Ένα ξες γελάκι μου βγήκε με το κούνημα του γοφού. Αλλά ως εκεί.]

  • 09. Vincet Cassel - Black Swan [Κρίμα,κρίμα τέτοιος ηθοποιός και δεν αξοιοποιήθηκε περαιτέρω;τσ.τσ..]

  • 08. Joseph Gordon-Levitt - Inception [Γιατί είχε το κάτι εξαιρετικά χαλαρό και κουλ πάνω του.Α!και γιατί μου θυμίζει τον συχωρεμένο Heath]

  • 07. Johnny Depp- Alice in Wonderland [Γιατί ο άνθρωπος μπορεί να παίξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.Και γιατί με αυτό το κενό στα δόντια έμοιαζε πολύ με την Μαντόνα και την Κορομηλά και πολύ είχα γελάσει όταν τον είχα δει.]
  • 06. Alan Rickman- Harry Potter and the Deathly Hallows Pt.1 [Γιατί απλά σε 6 ταινίες τώρα ο άνθρωπος δίνει ρεσιτάλ δηλητηριώδους ατάκας και βλοσυρότητας.Και επίσης γιατί τον είχα αδικήσει]
  • 05.Andrew Garfield- Never let me go [γιατί η αθωότητα του σου σπάραζε την καρδιά.]
  • 04. Ralf Fiennes- Harry Potter and the Deathly Hallows Pt.1 [γιατί έδωσε κρίπι σάρκα και οστά στον πιο ίβιλ μάγο και το έκανε με ένα κλάσ βρε παιδί μου.Σκιαχτικό,αλλά κλάσ.]
  • 03.Minions- Despicable Me [Για τον απλό λόγο ότι έλεγα Παπόι ααα,παπόόόι για κανά μήνα.Δηλαδή αν βρεις εσύ άλλο κίτρινο μπαρμπαδελάκι που να μην λέει κουβέντα και να σου μένει στο μυαλό εε..δώστου τη 2η θέση!]

  • 02.Jeff Bridges - Tron Legacy [Έχοντας φρέσκια την ταινία ,την είδα χτες, θα πω πως δεν ήξερα ποιος ήταν πιο γαμάτος.Ο Κλου;Ο Φλυν; Δεν έχω καταλήξει.Πόσο @@ θέλει να 'χεις για να πάιξεις τον εαυτό σου δισ όμως; 
  • 01. Geoffrey Rush- The king's speech  [Αναμενόμενο θα με πεις, και δεν θα έχεις και άδικο αλλά η υπομονή και η ανθρωπιά αυτού του ανθρώπου με συγκίνησε. Ο αφανής ήρωας πως να το πω.]

Δεν υπάρχουν σχόλια: