Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Blogoscars-Σκηνοθεσία

Πριν ξεκινήσω το καουντ το νταουν να δηλώσω πως αυτή η κατάταξη με δυσκόλεψε κομματάκι γιατί δεν ήξερα με τη σειρά να βάλω τις ταινίες μου, εφόσον δεν έχω κάποιες γνώσεις επί του θέματος. Η λίστα απαρτίζεται από ταινίες των οποίων η σκηνοθεσία κατάφερε να με βάλει στο κλίμα της ταινίας σαν να είμαι εκεί σε μια γωνίτσα και τα βλέπω λάιβ.

Εκ των προτέρων σας λέω ότι άφησα στην απέξω το Social Network. Δεν μπόρεσα να κατάλαβω το ντόρο για τη σκηνοθεσία του Fincher, εμένα με άφησε αδιάφορη. #Πέστε_να_με_φάτε;;

Επίσης έμειναν έξω γιατί δεν χωρούσαν τα : Shutter Island, Winter's Bone, Never let me go. Σορρυ ντιαρ νταιρεκτορσ.
Αυτά.
Αι Βάμος..

  • 10. Eclipse- David Slade [Ξεκαθαρίζω ότι είμαι φαν των βιβλίων και αυτό που μέτρησε για μένα είναι η πολύ καλή μεταφορά που έγινε από το βιβλίο στο κιν/φο.]
ας του πει κάποιος πως να κάνει το σήμα της νίκης!
  • 09.Scott Pilgrim Vs the World- Edgar Wright [Δεν έχει γιατί. Ήταν μια πανδαισία σκηνοθεσίας, εντ οφ στόρυ.]

  • 08.Alice in wonderland - Tim Burton [ Γιατί θενκ γκαντ που δεν έκανε την ταινία ασπρόμαυρη και μουντή.Αλλά και να την έκανε τέλεια θα ήτανε πάλι. Μαγικά παραμυθένιο αποτέλεσμα,αλλά με έναν ώριμο τρόπο.]

  • 07.Kick ass- Matthew Vaughn [Γιατί ήταν απλά υπέροχη.Δεν ξέρω τι άλλο να πω.Τη λάτρεψα. _____ (συμπλήρωσε ό,τι άλλο θες)]

  • 06.Harry Potter and the deathly hallows Pt.1- David Yates  [Τι να πεις για μια τέτοια ταινία;Θα πεις ότι όταν την έβλεπες ήταν σαν ο σκηνοθέτης να είχε δει τι είχες σκεφτεί εσύ όταν διάβαζες το βιβλίο.Εξαιρετική απόδοση του ύφους του βιβλίου.]

  • 05.True grit- Ethan Coen,Joel Coen [Γιατί αυτά τα αδέρφια το έκαναν πάλι το θαύμα τους.Πήραν τον κουλ κ άνετο dude και τον έκαναν ορίτζιναλ γουαιλντ γουεστ dude.Θεοί.]

  • 04.Black Swan- Darren Aronofsky [Γιατί η ταινία ξεχείλιζε συναισθήματα.Θετικά και αρνητικά.Η έννοια του white/black swan ήταν ολούθε.]

  • 03.Blue Valentine- Derek Cianfrance [Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Αυτή η ταινία ήταν καταθλιπτικά όμορφη.Ρεαλιστική όσο καμία άλλη.] 
 
  • 02.The king's speech-Tom Hooper [Γιατί χωρίς πολλές φανφάρες έδειξε τόσο όμορφα τους χαρακτήρες και σε έκανε πραγματικά να αισθάνεσαι λες και είσαι εκεί και το βλέπεις λαιβ.+1 στο τέλος χειροκροτούσα και εγώ τον Κόλιν.]

  • 01.Inception-Christopher Nolan [Αυτό που έκανε εγώ το θεωρώ αριστούργημα.Κάποιος άλλος θα είχε χάσει τη μπάλα με το όνειρο,του ονείρου,τω όνειρω,ω!όνειρο.Μέγας σκηνοθέτης,και επειδή η ακαδημία τον Π____ και ούτε υποψήφιο δεν τον είχε,ορίστε χρηστάκι παιδί μου.Σου δίνω εγώ τη πρωτιά!]

Δεν υπάρχουν σχόλια: