Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Blogoscars-Α' Ανδρικός Ρόλος.

Μεικτή κατάταξη σήμερα.Έχω και χιούμαν μπίινγκζ και ανιμέισονσ! Αμεεέ..Επίσης με μία ανατρεπτική αλλαγή πριν λίγες ώρες,του Jesse του 'φεξε και βρέθηκε 9ος..Αυτά!
Αι..βάμος.



  • 10. Mark Wahlberg - The fighter [Εγώ αυτόν τον άνθρωπο δεν τον θεωρώ ηθοποιό περιωπής,αλλά κρίμα απ'τον θεό.Τον έβαλαν για supporting τον Bale και σάρωσε τα βραβεία και αυτός έμεινε στην απέξω. Με έπιασαν οι καλοσύνες μου και του δίνω απλόχερα τη 10η θέση λοιπόν.


  • 09.Jesse Eisenberg - Social Network [ Αν είναι όντως έτσι ο Ζούκερμπεργκ απορώ πως πήδηξε!]

  • 08.Gru ( Steve Carell) - Despicable me [Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι απαισιότατοι του κόσμου.]

  • 07.Casey Affleck - The killer inside me [Καλέ δεν του το είχα να 'ναι τόσο καλός!Κρίνοντας από το σόι,καταλαβαίνεις..]

  • 06. Woody (Tom Hanks) -Toy story 3  [Χωρίς να θέλω να ρίξω τον Μπάζ ο Γούντι με κατασυγκίνησε τόσες πολλές φορές στη ταινία.]


  • 05. Leonardo Di Caprio -Shutter Island [ Εγώ Λίο σ'αγαπώ και σε θεωρώ ταλεντάρα, χέσε τους γεροξεκούτες που δεν σε έχουν ούτε καν υποψήφιο.]

  • 04.Ryan Gosling -Blue Valentine [ Περίμενες εσύ ότι το ξανθό παιδάκι του Mickey Mouse Club θα γινόταν τέτοιος ηθοποιός;Γιατί εγώ όχι. Τον λάτρεψα σε αυτό το ρόλο.Ποιο ημερολόγιο;Μία δεν πιάνει αυτό.]
  • 03. Jeff Bridges -True grit [ Ό,τι και να πω θα είναι λίγο.Υποκλίνομαι στον dude.]



  • 02. Leonardo Di Caprio - Inception [ Λίο πουλάκι μου τα είπαμε. Σε έχω ψηλά ως ηθοποιό.πολύ ψηλά.]

  • 01.Colin Firth -The king's speech [Τώρα εσύ περίμενες να είναι κάποιος άλλος στη κορυφή; Την λατρεία μου για αυτόν τον ηθοποιό την έχω δηλώσει και τουιτερικά και η μέγα αρχηγός των πανταχού φαν του αγοριού @_ansia_  με έχει στην λίστα της. 




Δεν υπάρχουν σχόλια: