Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

#10 #blogovision

*Ινδικά φρεάτια/Νυχτερινές σταγόνες
**Παιδιά σοβαρά τώρα δεν θυμάμαι ΚΑΘΟΛΟΥ πως άκουσα τούτο το κολλημένο με το τέννις αγόρι. Ούτε ποιος μου το πρότεινε, τίποτα, τίποτα, νάδα, σεντόνι. Και έχω καιρό να πιω υποβρύχια που είναι η κλασσική μου αιτία απώλειας μνήμης. Ίσως βέβαια πάσχω και από αλτσχάιμερ και δεν το έχω πάρει χαμπάρι, που και να έπασχα πως να το θυμόμουν. Πωω. Χάλι
*** Εγκαινιάζω τον τρίτο αστερίσκο γιατί έχω να πω και άλλα. Πρώτον ο δίσκος ΓΑΜΕΙ, δεύτερον ο ναρίτας με είπε ότι παίζω με αουτσάιντερ και τρίτον ε ναι λοιπόν, προωθώ το νέο αίμα!

***previously on prison break,lost my list

11.
Ο γιάννjης ο υδραυλjικός απ'την κοζάνjη/ τέλος/ John Talabot/Fin
  12.*Είμαι το νούμερο τέσσερα/ ροζουλί/Four Tet/Pink

13.Χρωματικά/σκοτώνω για αγάπη/Chromatics/ Kill for love

 










14.Η Τζέσυ {όχι Παπουτσή} Προϊόντα/ Αφοσίωση/Jessie Ware/Devotion
 










15.Η αυτού μεγαλειότηθ τηθ Ιθπανίαθ/Ύαινα/His majesty the king of Spain/ Hyena










16.Αστυνομία/ Θα σε δώσω το φάντασμα/Polica/Give you the ghost

















17.Έχει η λέρα οράματα;/ Grimes/Visions

  







18.Κουνιέται η αλαμπάμα/κορίτσα και αγόρια/Alabama Shakes/Boys&Girls

19.Οι αρκούδες που έτρωγε ο Έντουαρντ Κάλεν/ Grizzly Bear/Shields/



20. Νυχτερίδα για τις βλεφαρίδες /Bat for lashes/The haunted man/

Δεν υπάρχουν σχόλια: