Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

#12 #blogovision

*Είμαι το νούμερο τέσσερα/ ροζουλί
** Μετράει δεν μετράει ο φορ ο τετ; Είναι ή δεν είναι κομπιλέισο; 1-2 μέρες ΑΦΟΥ είχε κλείσει η λίστα τελικά είπατε μετράει, ήταν αυτός που έδιωξε τους μπλακιζ, είναι τόσο χαμηλά όχι γιατί δεν τον γούσταρα, αλλά γιατί μου γάμησε που μου γάμησε τελευταία στιγμή τη λίστα δεν θα μου χαλούσε και την 10αδα. Σόρρυ κιόλα, τη 10αδα μου την χάλασα μόνο για μπιπ και μπιπ. -αυτόματη απόκρυψη σπόιλερ,ΧΑ-

***previously on prison break,lost my list

13.Χρωματικά/σκοτώνω για αγάπη/Chromatics/Kill for love
14.Η Τζέσυ {όχι Παπουτσή} Προϊόντα/ Αφοσίωση/Jessie Ware/Devotion
 







 



15.Η αυτού μεγαλειότηθ τηθ Ιθπανίαθ/Ύαινα/His majesty the king of Spain/ Hyena














16.Αστυνομία/ Θα σε δώσω το φάντασμα/Polica/Give you the ghost























17.Έχει η λέρα οράματα;/ Grimes/Visions








  









18.Κουνιέται η αλαμπάμα/κορίτσα και αγόρια/Alabama Shakes/Boys&Girls

19.Οι αρκούδες που έτρωγε ο Έντουαρντ Κάλεν/ Grizzly Bear/Shields/



20. Νυχτερίδα για τις βλεφαρίδες /Bat for lashes/The haunted man/

Δεν υπάρχουν σχόλια: