Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

#01 #blogovision

Λίγο πριν ξεκινήσω να γράφω αυτές τις γραμμές τσέκαρα τι ψήφισαν κάποιοι φίλοι σε facebook και twitter και ω, τι έκπληξη ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Είμαι πολύ πολύ περίεργη να ακούσω τι 20άδα στεριώσαμε πάλι φέτος και ακόμα πιο περίεργη για το #1. Δεν έχω κανένα προγνωστικό (αυτό θα γινόταν ωραίο hashtag #κανενα_προγνωστικο, μπουμ έγινε), εύχομαι να μην είναι Arcade Fire, που μάλλον δεν θα είναι γιατί πολλοί από αυτούς που μουσκέψαν τα βρακιά τους τελικά τους χάρισαν #μια_πρωτια_λιγοτερη. Κλαπ. Κλαπ. Κλαπ. Σας αγαπάω και ας σας άρεσε το μέτριο αυτό πράγμα με τις μαράκες.

Επίσης ξέρω πως το δικό μου #1 δεν το καταδεχτήκατε και πολλοί στις λίστες σας, τι να πω ειλικρινά, όσοι το είχατε χαμηλά δεχτήκατε τα πυρά μου (λολ, hatecomment as usual) αλλά και πάλι εντάξει και εσάς σας αγαπώ, μέρες που είναι πάρτυ έχουμε αύριο woo hoo δεν κρατάω μούτρα που δεν θα δει την 20άδα ούτε με το μακαρόνι ο αγαπημένος μου δίσκος για φέτω.

Και ας μιλήσω για τον δίσκο, το Psychic του αχΝίκο και του Dave που είναι ό,τι πιο γαμάτο και γεμάτο συναίσθημα άκουσα φέτος. Και άκουσα 180 κάτι δίσκους. Φαντάσου! 
Το hype για το ντουετάκι Νίκου- Dave άρχισε να δημιουργείται όταν κυκλοφόρησαν το wow DaftSide μέσα στο καλοκαίρι και άφησαν λίγο μαλάκες όσους προσκυνούσαν τη γαματοσύνη του R.A.M μιας και τώρα είχαν στην ουσία έναν ολοκαίνουριο δίσκο βασισμένο σε αυτόν που γούσταραν για να καυλαντίζουν και όχι μόνο ένα- δυο ταπεινά ρεμίξ, όχι, ΕΚΑΝΑΝ ΡΕΜΙΞ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ. Πιο λάικ ε ντουντ attitude πεθαίνεις.
Τον Αύγουστο ο αχΝίκος ανακοίνωσε πως σε ένα live στη Νέα Υόρκη θα παρουσίαζαν το νέο τους άλμπουμ ως Darkside και θυμάμαι να παθαίνω έναν πανΝικό (see what i did there)γιατί ήθελα τόσο πολύ να ακούσω τι έχουν φτιάξει. Όταν δε έδωσαν στο κοινό το 11λεπτο ΕΠΙΚΟ intro του δίσκου 'Golden Arrow' ήμουν σίγουρη πως αυτό που θα ακούσω θα μου αρέσει υπερβολικά πολύ. Όπως και έγινε. Όταν άκουσα πρώτη φορά το Psychic θυμάμαι να μονολογώ και να εκθειάζω κάθε του κομμάτι, να κλείνω τα μάτια και να απολαμβάνω μαλάκά μου τις μουσικές του. ΤΙΣΜΟΥΣΙΚΕΣΤΟΥ! Ονειρικές και χαοτικές, εκεί που το beat και τα φωνητικά του αχΝίκο σε καυλαντίζουν άσχημα σκάνε οι μπασογραμμές και οι κιθάρες του Dave και γίνεται οργασμικό το άκουσμα. Δεν γίνεται να αντισταθείς σε αυτό που ακούς.

 
Προσωπικά θεωρώ πως ο συνδυασμός του αχΝίκο και του Dave είναι ένα πείραμα που πέτυχε και το Psychic μπορεί να πάει να κάνει παρέα με το Space is only Noise εκεί ψηλά που το έχω στην φανταστική μου λίστα.

Υ.Γ Άντε και του χρόνου με την BANKS να μετράει \m/

Δεν υπάρχουν σχόλια: